Account
People Forums Chat
About
Blogs Photos Videos Help
  •  

Quote18.06.2011 13:230 people like thisLike

Kære dagbog

Har jeg nogen sinde fået fortalt dig, hvordan det forløb da A og jeg mødtes med Henrik. Vi har jo nu været på slavekontrakt med ham i to år, og vi har haft rigtig mange oplevelser, som du ved, men jeg tror ikke jeg har nedskrevet det første møde før.

A og jeg havde i længere tid talt om at vi godt kunne tænke os at prøve hvordan det ville være, hvis det ikke altid skulle være den ene af os, der skulle "stå" for alle vores arrangementer. Men i stedet ville vi overdrage stafetten til en Bull, og lade hans ønsker være drivkraften for et arrangement. Hvis vi kunne lide at være underdanig i forhold til en fremmed, så kunne vi jo altid se hvor det førte os hen. Og hvis det ikke var noget, nå ja, så er dette univers jo ikke værre end man kan sige tak for i aften og gå hver til sit. Når vi overlader magten til en fremmed, så er det ikke fordi vi ikke selv har behov, men dem mente vi at vi altid kunne udfylde i de dage, hvor vi var alene.

Vi indrykkede derfor en profil på Scor, der jo er vores fortrukne site til at finde legekammerater. Og snart efter svarede Henrik at han gerne ville chatte med os. Det blev mig, der tog kontakt med ham og det forløb rigtig godt. Mange jeg har chattet med har, som jeg før har klaget til dig over, kære dagbog, spurt hvor kvinde er henne, og hvis hun ikke kan ringe eller komme til tasterne, så har de ingen interesse. Men med Henrik var det helt anderledes. Han bad mig være stille allerede efter de tre første sætninger og i resten af vores chat. Jeg skulle kun svare på det han spurte mig om, skrev han. Nuvel, det gjorde jeg selvfølgelig. For som han sagde, så kunne han lige så godt teste om jeg ville blive en lydig cuckold, der kunne sidde stille og rolig, uden at foretage mig andet end hvad jeg blev bedt om. Han havde dog mange spørgsmål han gerne ville have svar på, og meget intime, såsom hvor mange har kneppet hende, kan jeg vælge hvilken slags tøj I skal have på, når vi mødes, kan jeg vælge om I skal være intim barberede, piercet, cuckold/hotwife tatoveres, etc. Han spurte også om vi har børn, bruger vores fritid på noget bestemt, er travlt optaget, så vi alligevel aldrig ville have tid til at mødes, ol.

Da vi havde chattet sammen et par timer, sagde Henrik at han godt kunne se potientiale i os, så han ville gerne mødes med os den kommende fredag. Jeg havde fortalt at vi gik til noget sport sammen fredag om eftermiddagen, og så prøvede vi så vidt muligt at holde fredag aften fri til hinanden. Så han vidste med 90% sikkerhed at vi kunne den pågældende fredag kl. 20. Han gamblede derfor ikke ret meget, da han sagde at hvis vi var interesserede så skulle vi være på ..... fredag kl. 20.45. Hun skulle komme i lang sort nederdel, sort gennemsigtig bluse og en rød BH. Jeg skulle komme i jakke og pæne bukser, og med en blomst, der matchede hendes BH i knaphullet.

Han havde ikke bedt om et billede af hende, han havde ikke bedt om et mobil nummer, han havde ikke insisteret på alt muligt, som alle andre. Blot fortalt noget om sig selv, stillet mig en hel del spørgsmål og til sidst sagt at vi skulle komme på fredag, og i hvilket tøj. Det havde vi ikke regnet med, måske var dette startet til noget nyt. Så vi var klar til fredag, dvs. jeg skulle dog lige skaffe en lille, diskret, rød blomst først.

I ugen, der forløb talte vi selvfølgelig om hvad der mon skulle ske på fredag, og om mon han dukker op. Hvis ikke, så tager vi blot en øl eller to dernede og så kører vi hjem igen og hygger om med film og sex :) Vi har jo prøvet det før, altså at dem man har lavet aftaler med ikke dukker op. Hvormange gange det er sket, må du jo kunne svare på, kære dagbog... Jeg husker ikke lige hvormange, men alt for mange gange er det i hvert fald. Men det blev fredag og vi havde fået købt en blomst, og faktisk viste det sig nemmere at finde en BH, der matchede blomsten end den anden vej, så vi havde handlet både en ny BH og en rød blomst.

Efter vi kom hjem fra sport, gik vi i bad sammen og sæbede hinanden ind, men kun så vi ophidsede hinanden, ingen af os kom ud over grænsen til udløsning. Vi ville vente og se hvad Henrik havde i støbeskeen til os. Vi tog det foreskrevne tøj på og tog ned i byen. Vi kom i god tid og bestilte et glas rødvin hver. Vi sad spændte og småsnakkede, da en mand dukkede op. Han præsenterede sig som Henrik, og sagde at han havde genkendt os med det samme, og roste os for vores punktlighed, både angående tiden, klokken var 20.41, vores påklædning og for blomsten og BHens sammenfald i farve. Jeg havde, belært af vores chat, gættet på at han ikke ønskede vi begyndte at snakke løs, og havde selvfølgelig også fortalt om chatten til A, så vi takkede stille og ventede på hans næste træk. Han trak en stol mere over til bordet og satte sig ned. Kikkede meget indgående på os begge, og bemærkede at vi begge slog øjene ned rettidigt, dog uden at virke alt for underdanig. Det tiltalte ham, da det viste at vi begge har selvværd, men blot ønsker at overlade ham lederskabet. Derefter komplimenterede han A, for hendes flotte C størrelse bryster, som han kunne se gennem den gennemsigtige sorte skjorte. Han fik også nævnt at hun har et pænt ansigt og hendes hår havde en god længde. Han bad nu A tage hendes trusser af, ikke på toilettet, men her ved bordet. Hvordan hun ville få dem af, når hun havde nylon strømper på var hendes/vores problem. Men som han sagde, hun ville ikke få brug for dem mere i aften. Han ville have dem udleveret, når han kom til bage.. Så gik han op og købte et glas rødvin. Vi kunne se ham stå i baren, og småsnakke med tjeneren. A tog derfor og løftede sig lidt, ved at læne sig tilbage i sofaen. Trak resolut trusser og strømpebukser lidt ned, og tog en saks i sin taske, og klippede siden af trusserne over, så hun kunne få dem fri af strømpebukserne. Hurtigt trak hun strømpebukserne på igen, og lod nederdelen glide på plads igen. Da Henrik kort efter kom tilbage, sad vi begge pænt og ventede på ham, og drak lidt vin. Vi holdt selvfølgelig inde med at småchatte, da han var ovre ved bordet. Han holdt hånden frem mod A, og hun gav pænt hendes trusser til ham. Endnu en gang modtog vi stor ros. Det var virkelig dejligt at se, at det ikke kun var et kønt par, men også et opfindsomt par, der kunne løse de opgaver, han kunne finde på at stille os. Han var dog ikke tilfreds med at hendes trusser ikke var røde. Trusser og BH skal matche hinanden efter hans smag, fortalte han os. Så var det jo godt at A ikke længere skulle gå med trusser, når han skulle mødes med os, sagde han videre, mens han gav et lidt frækt smil til os.

Nu havde han fået en gave af A, så ville han også have noget fra mig, men har bad han blot om den røde blomst. Han lagde den oven på trusserne på bordet, og kommenterede igen på trussernes farve, det ville nemlig have set godt ud, hvis blomsten og trusserne havde været samme farve.

Vi talte sammen i en times tid, dvs. han gav os oplysninger, og stillede henholdvis A og mig spørgsmål, som vi så svarede på. Igen spurte han til hvor ofte vi forestillede os at vi kunne mødes, om han måtte få vores mobil numre. Hvis han ringede og vi var sammen med familie, arbejde eller venner kunne vi blot fortælle at vi var optaget og ville ringe igen senere, det ville naturligvis være helt ok med ham. Han fortalte også at kunne se rigtig mange muligheder med os, for at havde faktisk lystret ret god indtil nu. Så nu ville han gerne prøve A, for at se hvor villig hun faktisk var. Hun begyndte at kysse hende, og førte den ene hånd op under nederdelen. Jeg kunne se at hans hånd bevægede sig nede ved hendes skridt. Han fortsatte med at kysse hende og kælede med den anden hånd for hendes øre og nakke. Da han følte hun begyndte at blive lidt våd, fortalte han mig, at jeg virkelig havde en villig kæreste. Det ville han selvfølgelig udnytte. Han bad mig blive siddende, tog hende ved hånden og førte hende ud på herre toilettet.

Tankerne rasede igennem mit hoved, det var ikke en enmandskabine, de havde der, men et ganske regulært herre toilet. Hvad havde han ment med, hvor villig hun var. Var der kun ham, der skulle kneppe hende eller kendte han nogen, der ventede på dem, derud. Eller ville han give hende til tilfældige mænd, ville hun tillade det? Måske ville hun gøre det, og tro at det var for mig skyld! Jeg fik tømt mit glas med vin, ville gerne have et nyt, men jeg havde jo lovet at blive siddende.. Hvorfor er der ingen betjening på dette sted! Jeg ventede, og ventede, og endelig kom de tilbage. Der var gået en evighed i mit hoved, jeg havde tænkt flere tanker, end jeg kan redegøre for, men mit ur sagde kun lidt over 20 min.

Henrik sagde at A måtte fortælle mig alt hvad, der var sket, så ville han imens gå op at hente tre nye glas vin. Da Henrik var gået, lænede A sig ind over mig, og gav mig et dybt, dybt tungekys. Nu ved jeg hvordan sæd smager..

Hun fortalte at han havde taget hende med ind på herretoilettet, som jeg havde set. De mænd, der var derinde, var kommet med nogle spændende bemærkninger, men Henrik havde blot trukket A ind i en af kabinerne. Han havde nu bedt hende sætte sig på hug på gulvet. Han havde derefter stukket sin pik i hendes mund, og bedt hende sutte det bedste hun havde lært. Ud over at kneppe hende i munden havde han også tvunget hende til at slikke hans nosser. Senere rejste han hende og bøjede hende forover, og trak hendes strømpebukser ned. Han løsnede også hendes BH, så da han stak pikken op i min kæreste bagfra, så kunne han overgramse As patter. Sådan stod hun i højhælede sko, strømpebikserne omkring hælene, og holdt benene så meget spredt at en fremmed mand, vi havde mødt få timer før kunne gennemkneppe hende, mens jeg sad uden for toiletdøren og blot ventede på at de kom tilbage.

Han trak sig ud af hende på et tidspunkt og fik hende vendt om, så hun sad med front til ham, igen på hug, men stadig med strømpebukserne nede. Han åbnede hendes mund og stak pikken ind. Denne gang fortsatte han til han kom. Han sagde at hun ikke måtte spytte det ud, men kunne vælge om hun ville synke eller dele med mig. Hun havde valgt det sidste, men var vist alligevel kommet til at sluge en hel del, for inden de gik ud. Efterlod han en lille gave, som jeg ville finde når vi kom hjem. Han ville da gerne give os noget retur for blomsten og trusserne, som han havde sagt. Hun var ikke helt klar over, hvad det var, for da han havde indført det i hendes fisse, hvad han fået hende til at lukke øjene først. Men som sagt, havde hun i det øjeblik slugt noget af hans sæd, for hun var blevet så overrasket over at få noget stukket op i fissen.

Da han kom over fik vi lov til at småsnakke, emnerne skulle blot være om vejr, uddannelse, børn, Grækenlands situation ol. Der måtte intet yderligere nævnes om sex. Så vi havde en ganske hyggelig snak, og den mand vi mødte nu kunne bestemt blive en af vores venner, hvis det altså var sådan tingende skulle udvikle sig.

Da A på et tidspunkt, sagde at hun gerne ville på toilettet, så sagde Henrik at så måtte vi hellere holde for i aften, for vi skulle da finde gaven i fællesskab. Han havde jo vores mobil numre, og han ville kontakte os igen. Vi sagde tak for i aften og skyndte os ud til bilen, så vi kunne komme hjem.

Hjemme fik vi As strømpebukser trukket af og ud poppede en lille gummistav, hvor der var blevet påtrykt "Gennemkneppet og Testet" af Henrik (efterfølgende hans efternavn). Mon ikke dette betød at vi havde fået hans kvalitetsstempel. Da A havde været på toilettet, ville jeg også til, så resten af aftenen og natten, kan du naturligvis forestille dig, hvad vi bedrev. Der var noget frækt i at få lov efter en anden mand, også selv om han, i modsætning til mig, ikke kom i hendes fisse den aften.

H

Quote18.06.2011 13:480 people like thisLike

Hej H,

Det var en dejlig og velskrevet beretning. Tak!

Benner

Quote18.06.2011 18:150 people like thisLike

Hej Benner Tak for rosen. Vh H
Quote21.06.2011 08:300 people like thisLike

Rigtig gode uddrag fra en dagbog. Tusind tak.

Er der flere uddrag på vej? Tongue out

Many warm greetings Ann
Quote21.06.2011 08:540 people like thisLike

Hej Ann.

Jeg er glad for at høre du kan lide min drøm. Jeg regner med at skrive tre indlæg mere i "min dagbog". Den ene kommer måske allerede i morgen. Den vil omhandle to episoder, hvor vi ikke helt havde fulgt vores aftale :(

vh

H

Quote21.06.2011 09:020 people like thisLike

Jeg glæder mig meget til at læse mere. Smile

Many warm greetings Ann
Copyright © 2014 Hotwife Site